MyかわいいLife

Direktlänk till inlägg 13 maj 2015

Chilla tyskalektioner~

Av thilde - 13 maj 2015 18:10


Haii!


Förra veckan kollade vi på film på tyskan, inte en sån där lärorik elr vad man ska säga. Utan just for nöjets skull. Och eftersom det är jättelätt att övertyga vår tyskalärare, så har vi fått kolla klart på filmen. Tre lektioner har det tagit.. .-. Fast gillar inte den typen av film. Det var killarna som valde btw.. typ.. Så nån lektion satt jag och Alicia i studiehallen och kollade på OUAT, har fått henne att börja kolla på det! Yhaaj, feel proud. Och idah satt jag och kolla på anime. Har fått Pan att börja kolla på anime. Eller en serie. Fast det var hon som ville kolla egentligen, om jag också kollade på den. Skurasou no Pet na Kanojo. Inte alls den typ av serie jag brukar kolla på. Och jag skulle aldrig kollat på den om hon inte skulle kommenterat. Men det är faktiskt rätt bra. Har sett på halva ungefär och har nästan börjat gråta. Jag. Gråta. För serier. ??! You know that (almost) never happens


(Hitta ingen bra bild xc)

 

 
 
Julia

Julia

14 maj 2015 10:19

Din blogg är så cool! Hur får du så att det är hjärtan över din bild, musik och en speciell cupcake sak!? Skulle gärna vilja lära mig! Gå in och skriv en kommentar om hur man gör på min blogg eller lägg ut en video vet ja!

http://juliasdiary.bloggplatsen.se

thilde

15 maj 2015 14:20

Aaw, tack!~~
Hjärtan: http://www.glitter-graphics.com/ och så går du in på Falling objects.
Musikspelaren: http://playlist.me/w/i.php
Om du syftar på muspekaren så finns en hel del olika designs på http://www.cursors-4u.com/
Alla objekt och saker finns i form av en HTML kod. För att få allt på bloggen gå till Inställningar -> Menyavdelningar -> Skapa avdelning. Välj HTML-kod som Typ av avdelning. Klistra in HTML koden från tex musikspelaren där.
Jag hoppas att jag förklara så att du förstod, har du fler frågor är det bara att skriva igen. ^^ ♥

 
Ingen bild

Julia

17 maj 2015 13:43

Tack så jättemycket jag tror jag har fått som jag vill nu!

thilde

17 maj 2015 14:14

Varsågod, vad bra~ ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thilde - 19 februari 2016 14:38

  Haii!   Då har jag fixat en ny blogg! Skrivit ett litet inlägg där redan, så läs det för lite mer info ^^   Ny blogg! ...

Av thilde - 18 februari 2016 10:35


Haii!   I tisdags tog jag bussen in till Mariestad och gick till morfar. Vi bakade matbröd, fick lite tid över och gjorde kokostoppar och sedan så kom farfar dit, fikade och hämtade mig.Igår på eftermiddagen åkte jag, Filip och farfar till Skövde...

Av thilde - 15 februari 2016 19:28

  Haii! Ghuuud! Det har varit en såå enormt rolig dag!!Imorse åkte jag och Alicia till Skövde. Vi shoppade, åt mat (själv åt jag några riktigt goda broccolibiffar, go veg!), shoppade lite till och tog lite fika på Espresso House. Sedan fick vi sk...

Av thilde - 14 februari 2016 20:25

Haii! Glad alla hjärtans dag!!~~Började dagen med en lite speciell frukost (som jag borde göra till en vana, för det var riktigt gott ^^) Sedan har jag läst lite samt tagit en promenad i det fina vinterlandskapet!Nu på kvällen bakade jag och Lucas ...

Av thilde - 13 februari 2016 15:41

Haii! Snön bara vräker ner här just nu. Tänk om julafton skulle sett ut såhär! Det är så vitt, fint och helt underbart! Försökte ta kort på det, men det blev inte ens i närheten utav hur det ser ut irl. Så det är kanske bättre att beskriva med ord?...


Haii~
Är en tjej i level 15. Intresserad av fashion, musik och japansk kultur. Hoppas du tycker min blogg är läsvärd ♥

Instagram: @KawaiiSpaceUnicorn

  

20 besvarade frågor

  

 

        

Strawberry On Top Of Cupcake

Ovido - Quiz & Flashcards