MyかわいいLife

Direktlänk till inlägg 15 februari 2016

En härlig shoppingdag!

Av thilde - 15 februari 2016 19:28


Haii!


Ghuuud! Det har varit en såå enormt rolig dag!!
Imorse åkte jag och Alicia till Skövde. Vi shoppade, åt mat (själv åt jag några riktigt goda broccolibiffar, go veg!), shoppade lite till och tog lite fika på Espresso House. Sedan fick vi skjuts hem utav pappa som släppte av oss vid biblioteket här hemma. Alicia skulle låna en bok och det slutade med att jag också lånade en. Clara Henrys "Ja jag har mens hurså?". Har tänkt på den enda sedan hon släppt den, tänkte faktiskt på att köpa den ett tag. Jag gillar henne och hennes åsikter, så det ska bli riktigt kul att kalla igenom den lite!


Vad har jag köpt då da? Jo, hade faktiskt sagt till mig själv att inte köpa några tröjor, med det blev tre stycken ifrån H&M ändå. Hehe... ^^" Men hade faktisk presentkort där och allt jag köpte, tröjorna och sminkgrejer, gick faktiskt allt på presntkorten! Sedna köpte jag ett doftljus på Lagerhous, rea-smycken på Glitter och lite skaer på Åhlens: nagelfil, badskum och te. Tet dricker jag just nu drack jag nyss upp, riktigt gott. Behövde mer rooibos, rekomenderar verkligen om det är något ni funderar på att köpa!! c;


Vet inte om det syns på det jag skrivit, men är riktigt glag just nu. Det har varit en riktig toppendag. Ghaaa! Är bara shåå glad! Och imorgon ska jag till världens bästa morfar och vara med att baka hans gudomligt goda bröd. Länktar! <33

 

   

Köpte en mascara också, men glömde att ta kort på den. Men intså så speciellt, samma som jag köpte sist c;

   

Vet att jag har en liknande tröja, men ääälskar trycket ♥.♥

               

Det var rea - Good!

Det var 2 för 3 på alla reavaror - Really good!

^^

     

Mamma städade hemma och hittade badsalt. Så någon kväll under lovet ska jag ta ett mysigt bad med massa ljus och härliga dofter. Kanske t.o.m fixar en ansiktsmask ^^

 

OM det är någon där ute som inte vet vilken bok jag pratade om:

       

 

Kram på er! Ska snart fixa iordning en ny blogg. Men gillar verkligen de senaste inläggen jag skrivit, så vill inte bara lämna dom. Haha.. Får se hur det blir. See you! ~~

 

 


 
 
Ingen bild

Ante

17 februari 2016 01:51

Hej
Ser att du har haft en riktigt kanondag med shopping och fika :)
Skulle vara kul om man kunde göra samma smaskiga kaffe hemma men jag tror ändå att det inte skulle bli samma känlsa ;)
Kan bara hålla med om den svarta tröjan riktigt snygg ;)du passade hur bra som helst i den :) de andra är också riktigt fina as usual ;) du har då fyndat bra på din shoppingdag ;) tror att badskummet och teet blir då bra för mig en kylig dag :).
Det hörs jättekul att du är glad och man kan nästan säga att det skimrar ifrån dig på dina blider :)och det känns då jättebra för mig :)
Kram till dig Thilde ;) och ha en jättebra vecka ;)

thilde

17 februari 2016 10:37

Haii~
Jupp ^^ Det skulle inte vara fel alls, men vet inte äns om jag törs försöka "" Man får bara buga och tacka för dina komplimanger

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thilde - 19 februari 2016 14:38

  Haii!   Då har jag fixat en ny blogg! Skrivit ett litet inlägg där redan, så läs det för lite mer info ^^   Ny blogg! ...

Av thilde - 18 februari 2016 10:35


Haii!   I tisdags tog jag bussen in till Mariestad och gick till morfar. Vi bakade matbröd, fick lite tid över och gjorde kokostoppar och sedan så kom farfar dit, fikade och hämtade mig.Igår på eftermiddagen åkte jag, Filip och farfar till Skövde...

Av thilde - 14 februari 2016 20:25

Haii! Glad alla hjärtans dag!!~~Började dagen med en lite speciell frukost (som jag borde göra till en vana, för det var riktigt gott ^^) Sedan har jag läst lite samt tagit en promenad i det fina vinterlandskapet!Nu på kvällen bakade jag och Lucas ...

Av thilde - 13 februari 2016 15:41

Haii! Snön bara vräker ner här just nu. Tänk om julafton skulle sett ut såhär! Det är så vitt, fint och helt underbart! Försökte ta kort på det, men det blev inte ens i närheten utav hur det ser ut irl. Så det är kanske bättre att beskriva med ord?...

Av thilde - 12 februari 2016 16:39


Haii! Veckan började bra med en måndag där jag fick massa skolarbete gjort. Samt gick på ett härligt yogapass. Men redan på tisdagen sluttade välgången. Direkt efter lunch blev jag jättetrött och resten utav eftermiddagen var skit. Det fortsatte in...


Haii~
Är en tjej i level 15. Intresserad av fashion, musik och japansk kultur. Hoppas du tycker min blogg är läsvärd ♥

Instagram: @KawaiiSpaceUnicorn

  

20 besvarade frågor

  

 

        

Strawberry On Top Of Cupcake

Skapa flashcards