MyかわいいLife

Direktlänk till inlägg 6 februari 2016

Mellomys ikväll~~

Av thilde - 6 februari 2016 16:29

Haii!


Nu var det ett tag sedan. Känner att jag ville göra en uppdatering.
Veckan som varit har det inte varit lika mycket med skolan. Det har varit en dal ja, men inte alls lika mycket som förra veckan. Och efter att jag skrev klart en inlämningsuppgift i NOn samt gjorde en redovisning har jag bara uppsatsen om andra världskriget kvar! Att det är lov om en vecka känns enormt skönt!


Imorse körde jag ett träningspass och ghud vad jag kommer ha träningsverk i magen imorgon xc Efter att jag åkt och handlat med mamma så gick jag ner och duscha. Kände att jag började bli lite förslöad, så ville hitta på något. Får se om jag målar, läser eller grejar med musik på datorn. Lånade två böcker häromdagen på biblioteket. Astronomica och Hungerspelen. Trodde aldrig att jag skulle läsa Hunger Games, men efter att Alicia introducerade mig till Fallen Ängel har jag börjat läsa mycket mer. Älskar det! Astronomica har jag tänk på jättemycekt det senaste. Så tänkte att jag kunde låna den, se om det är något att ha (vilket jag absolut tycker att det är bara efter att sett innehållsförteckningen) och sen skulle jag kanske kunna önska mig den i födelsedagspresent. För en sådan bok måste man ha, det räcker inte med att bara låna. Men får se om jag klarar av att vänta tills jag fyller år, kanske inte klarar av att vänta och köper den innan..


Och!! Ikväll är det Melodifestivalen!~~ Så då blir det mellomys med hela familjen! Hoppas verkligen att det är någon/ra bra iår. ^^


Köpte ett doftljus förut också. Luktar gudomligt *-*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thilde - 19 februari 2016 14:38

  Haii!   Då har jag fixat en ny blogg! Skrivit ett litet inlägg där redan, så läs det för lite mer info ^^   Ny blogg! ...

Av thilde - 18 februari 2016 10:35


Haii!   I tisdags tog jag bussen in till Mariestad och gick till morfar. Vi bakade matbröd, fick lite tid över och gjorde kokostoppar och sedan så kom farfar dit, fikade och hämtade mig.Igår på eftermiddagen åkte jag, Filip och farfar till Skövde...

Av thilde - 15 februari 2016 19:28

  Haii! Ghuuud! Det har varit en såå enormt rolig dag!!Imorse åkte jag och Alicia till Skövde. Vi shoppade, åt mat (själv åt jag några riktigt goda broccolibiffar, go veg!), shoppade lite till och tog lite fika på Espresso House. Sedan fick vi sk...

Av thilde - 14 februari 2016 20:25

Haii! Glad alla hjärtans dag!!~~Började dagen med en lite speciell frukost (som jag borde göra till en vana, för det var riktigt gott ^^) Sedan har jag läst lite samt tagit en promenad i det fina vinterlandskapet!Nu på kvällen bakade jag och Lucas ...

Av thilde - 13 februari 2016 15:41

Haii! Snön bara vräker ner här just nu. Tänk om julafton skulle sett ut såhär! Det är så vitt, fint och helt underbart! Försökte ta kort på det, men det blev inte ens i närheten utav hur det ser ut irl. Så det är kanske bättre att beskriva med ord?...


Haii~
Är en tjej i level 15. Intresserad av fashion, musik och japansk kultur. Hoppas du tycker min blogg är läsvärd ♥

Instagram: @KawaiiSpaceUnicorn

  

20 besvarade frågor

  

 

        

Strawberry On Top Of Cupcake

Ovido - Quiz & Flashcards