MyかわいいLife

Direktlänk till inlägg 6 februari 2015

☆*・゜゚・*Dolly Style*・゜゚・*☆

Av thilde - 6 februari 2015 15:28

  

Haii!


Fredag!  Alla dagar med dramaföreställningar, prov och allt annat som tagit tid är slut! O nästa vecka är det lov. (Eller, jag har iaf lov. Det är ju olika i olika delar av Sverige.) Är trött på skolan just nu, så kännde att lovet kommer perfect!


I slutet av skoldan idah lyssnade vi på en föreläsning om Cristopher Polhem. Det var många som tyckte det var långtråkigt och vissa somna nog till och med..Men personligen tyckte jag att det var rätt intressant. Pluss att vi missa idrotten pågrund av det, gillar inte idrott.. ^^""


Och imon är det första deltävlingen av Melodifestivalen!Tyvärr missar jag den eftersom vi ska ha läger med Konfirmationen då, men får kolla på det dan efter istället ^^" Jag älskar melodifestivalen, ESC är ännu bättre! Fast när man kollar på artisterna sådär spontant så är det ingen jag fastnar för, blir väl skillnad sen när man hört låtarna antar jag. Fast iofs, Dolly Style är sjukt söta  och det ska bli jättekul att se deras nummer. Men har kollat på klipp av deras låt och presentation, och om jag ska vara helt ärlig... det jag gillade mest var deras kläder..... Låten verkar söt, men inte min stil. Och deras personligheter... Nhhhhää, ska nog inte skriva mer.. Heh...


     


 

 
 
Vilde

Vilde

18 februari 2015 22:01

THILDE KOLLA KAPPAN I SISTA BiLDEN

http://devxil.bloggplatsen.se

thilde

19 februari 2015 17:19

Haha.. I know ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thilde - 19 februari 2016 14:38

  Haii!   Då har jag fixat en ny blogg! Skrivit ett litet inlägg där redan, så läs det för lite mer info ^^   Ny blogg! ...

Av thilde - 18 februari 2016 10:35


Haii!   I tisdags tog jag bussen in till Mariestad och gick till morfar. Vi bakade matbröd, fick lite tid över och gjorde kokostoppar och sedan så kom farfar dit, fikade och hämtade mig.Igår på eftermiddagen åkte jag, Filip och farfar till Skövde...

Av thilde - 15 februari 2016 19:28

  Haii! Ghuuud! Det har varit en såå enormt rolig dag!!Imorse åkte jag och Alicia till Skövde. Vi shoppade, åt mat (själv åt jag några riktigt goda broccolibiffar, go veg!), shoppade lite till och tog lite fika på Espresso House. Sedan fick vi sk...

Av thilde - 14 februari 2016 20:25

Haii! Glad alla hjärtans dag!!~~Började dagen med en lite speciell frukost (som jag borde göra till en vana, för det var riktigt gott ^^) Sedan har jag läst lite samt tagit en promenad i det fina vinterlandskapet!Nu på kvällen bakade jag och Lucas ...

Av thilde - 13 februari 2016 15:41

Haii! Snön bara vräker ner här just nu. Tänk om julafton skulle sett ut såhär! Det är så vitt, fint och helt underbart! Försökte ta kort på det, men det blev inte ens i närheten utav hur det ser ut irl. Så det är kanske bättre att beskriva med ord?...


Haii~
Är en tjej i level 15. Intresserad av fashion, musik och japansk kultur. Hoppas du tycker min blogg är läsvärd ♥

Instagram: @KawaiiSpaceUnicorn

  

20 besvarade frågor

  

 

        

Strawberry On Top Of Cupcake

Ovido - Quiz & Flashcards