MyかわいいLife

Direktlänk till inlägg 25 april 2014

TT^TT

Av thilde - 25 april 2014 15:14

Igår hade jag en riktigt stressig dag..  
Efter skolan skulle jag spela piano, sen var det hem, äta och packa för fotbollsmatch. Sen åkte jag och mamma upp till skolan för utvecklingssamtal. Sen cyklade jag direkt upp till töreshov, där vi samlades inför matchen.   Bil en timme, match och sedan ytligare en timme bil.
Inga läxor han jag göra häller.  


Och min nagel gick av på matcken..   Är skit sur över det! Att det inte kan gå en ända match utan att jag bryter nageln. Fast om jag jämför det här med förra matcken så var förra matchen ingenting.   Efter det kunde jag ju fila ner naglarna, och sen såg det bra ut. Men den här gången blir det lite svårt.. 
Kanske köper lösnaglar nästa gång jag åker in til Skövde. Bara för att det ska se normalt ut.. Heh..  

 

 


Sen har även min pollenallergi kommit tillbaka.   Det började för i år för några veckor sedan. Sen slutade det. Yheej..   Men nu har det kommit tillbaka igen   och nu är det skit jobbigt. Ska antagligen in till vårdcentralen så småningom och kolla upp det. Har faktiskt aldrig varit och undersökt min allergi. Det kan nog vara på tiden att göra det nu.

 

     


Jho, igår i skolan höll vi på med att förbereda inför vårt Öppet Hus vi ska ha på tisdag.   Hela B-laget hade en typ av samarbetsdag (inte riktigt, men orkar inte förklara) dom sista dagarna innan jullovet. Och vi (6, 7 och 9:orna) ska ha öppet hus och typ redovisa det vi gjort för föräldrarna.  

 

 

 

Pennorna är från Japan ^^

 

 

 


Kram!  

 
 
Zara

Zara

26 april 2014 14:10

Vilken gullig blogg!

http://www.zarajuntunen.se

thilde

26 april 2014 14:14

Tack ^-^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thilde - 19 februari 2016 14:38

  Haii!   Då har jag fixat en ny blogg! Skrivit ett litet inlägg där redan, så läs det för lite mer info ^^   Ny blogg! ...

Av thilde - 18 februari 2016 10:35


Haii!   I tisdags tog jag bussen in till Mariestad och gick till morfar. Vi bakade matbröd, fick lite tid över och gjorde kokostoppar och sedan så kom farfar dit, fikade och hämtade mig.Igår på eftermiddagen åkte jag, Filip och farfar till Skövde...

Av thilde - 15 februari 2016 19:28

  Haii! Ghuuud! Det har varit en såå enormt rolig dag!!Imorse åkte jag och Alicia till Skövde. Vi shoppade, åt mat (själv åt jag några riktigt goda broccolibiffar, go veg!), shoppade lite till och tog lite fika på Espresso House. Sedan fick vi sk...

Av thilde - 14 februari 2016 20:25

Haii! Glad alla hjärtans dag!!~~Började dagen med en lite speciell frukost (som jag borde göra till en vana, för det var riktigt gott ^^) Sedan har jag läst lite samt tagit en promenad i det fina vinterlandskapet!Nu på kvällen bakade jag och Lucas ...

Av thilde - 13 februari 2016 15:41

Haii! Snön bara vräker ner här just nu. Tänk om julafton skulle sett ut såhär! Det är så vitt, fint och helt underbart! Försökte ta kort på det, men det blev inte ens i närheten utav hur det ser ut irl. Så det är kanske bättre att beskriva med ord?...


Haii~
Är en tjej i level 15. Intresserad av fashion, musik och japansk kultur. Hoppas du tycker min blogg är läsvärd ♥

Instagram: @KawaiiSpaceUnicorn

  

20 besvarade frågor

  

 

        

Strawberry On Top Of Cupcake

Ovido - Quiz & Flashcards