MyかわいいLife

Direktlänk till inlägg 30 november 2015

Igår första advent, imorgon första december!

Av thilde - 30 november 2015 15:43

 


Haii!


Igår var det julskyltning~~ Jag gick dit med Alicia och vi kollade på tomtetåget, fikade på hembageriet och lyssnade på dom som uppträdde mm. Var dock lite besviken iår. Det var jätteglest med folk, i jämförelse med tidigare år. Och det var inte alls många som sålde saker etc. Fast var iofs inte där från första början, men tror ändå inte att det var så mycket mer folk då :c

Men fikat var gott cx 


Sen på kvällen bakade vi lussekatter och drack glugg. Man kan vekligen känna av julstämningen! Och imorgon börjar julkalendern.~~~ Får se om jag hinner kolla på den på morgonen, annars blir det på kvällen när jag kommer hem ^^


Nu sitter jag och dricker te. Blev "lite" sur på några killar i klassen som kastade snöbollar, så röt till på dom. Vilket jag nästan ångrar, för har ont i halsen nu Hahaha cx 


                                       


Och jo! Konfaåterträffen vi hade i lördags var jätte bra. Jag, Alicia och Karin satt o pratade hela kvällen. Måste träffas igen!! 


 
 
Ingen bild

Ante

30 november 2015 16:55

Alltid kul med lite julbak ;)samt att det höjer liksom stämningen med Glögg och pepparkakor ;)
Du får nog vara försiktig med din röst så den inte försvinner ;)
men ni har då snö i alla fall ;) så det är då kul:)
som sagt var det är alltid kul att träffas ;)
Njut av en bra kväll och sköt om dig ;)

thilde

30 november 2015 20:22

Precis, alltid lika kul! ^^
Haha.. ja ^^" Mm.. Det mesta har dock smält till slask nu tyvärr :c
Jupp c: Tack det samma ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thilde - 19 februari 2016 14:38

  Haii!   Då har jag fixat en ny blogg! Skrivit ett litet inlägg där redan, så läs det för lite mer info ^^   Ny blogg! ...

Av thilde - 18 februari 2016 10:35


Haii!   I tisdags tog jag bussen in till Mariestad och gick till morfar. Vi bakade matbröd, fick lite tid över och gjorde kokostoppar och sedan så kom farfar dit, fikade och hämtade mig.Igår på eftermiddagen åkte jag, Filip och farfar till Skövde...

Av thilde - 15 februari 2016 19:28

  Haii! Ghuuud! Det har varit en såå enormt rolig dag!!Imorse åkte jag och Alicia till Skövde. Vi shoppade, åt mat (själv åt jag några riktigt goda broccolibiffar, go veg!), shoppade lite till och tog lite fika på Espresso House. Sedan fick vi sk...

Av thilde - 14 februari 2016 20:25

Haii! Glad alla hjärtans dag!!~~Började dagen med en lite speciell frukost (som jag borde göra till en vana, för det var riktigt gott ^^) Sedan har jag läst lite samt tagit en promenad i det fina vinterlandskapet!Nu på kvällen bakade jag och Lucas ...

Av thilde - 13 februari 2016 15:41

Haii! Snön bara vräker ner här just nu. Tänk om julafton skulle sett ut såhär! Det är så vitt, fint och helt underbart! Försökte ta kort på det, men det blev inte ens i närheten utav hur det ser ut irl. Så det är kanske bättre att beskriva med ord?...


Haii~
Är en tjej i level 15. Intresserad av fashion, musik och japansk kultur. Hoppas du tycker min blogg är läsvärd ♥

Instagram: @KawaiiSpaceUnicorn

  

20 besvarade frågor

  

 

        

Strawberry On Top Of Cupcake

Ovido - Quiz & Flashcards