MyかわいいLife

Direktlänk till inlägg 14 november 2015

Förblindad av verkligheten?

Av thilde - 14 november 2015 21:11


Haii!


Ush. Alla har väl hört vad som hänt i Frankrike? Saker har pågått länge, men det känns ju som att det aldrig kommer påverka oss. Här i Sverige är allt tryggt och bra. Men nu har dom kommit och skjutit i Frankrike, i Europa. Vem vet om det påverkar, om det "sprids" till fler ställen i Europa. Nej vill inte tänka på det här. Och det kanske är det som är det värsta. Man vill inte, så man blir blind av verkligheten...


Om vi nu byter ämne helt, så var jag och mamma i Mariestad i förmiddags. Var på Vadsbo (gymnasium) på öppethus. Kommer med störst sannolikhet välja Skövde, men av lika stor anledning man ska veta vad man väljer måste man också veta vad man väljer bort. 

Vi köpte lite saker på jysk och hälsade på morfar.

Nu på kvällen körde jag ett träningspass med lite yoga, styrka och crosstrainer. Efter att jag duschat gjorde vi hemmagjord pizza och nu ska jag ha lördagsmys och kolla på OUAT. 


     


Brukar inte gilla dom där nya "vanliga" låtarna som hela tiden går på radion etc. Men den här är en av dom bättre.  Gillar den. Gillar soundet, texten och aah.. 


 
 
Ingen bild

Ante

22 november 2015 00:46

Vi alla blev berörda,händelsen slog ner som blixten ;(
Hoppas att du fick iallafall en bra lördagskväll;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thilde - 19 februari 2016 14:38

  Haii!   Då har jag fixat en ny blogg! Skrivit ett litet inlägg där redan, så läs det för lite mer info ^^   Ny blogg! ...

Av thilde - 18 februari 2016 10:35


Haii!   I tisdags tog jag bussen in till Mariestad och gick till morfar. Vi bakade matbröd, fick lite tid över och gjorde kokostoppar och sedan så kom farfar dit, fikade och hämtade mig.Igår på eftermiddagen åkte jag, Filip och farfar till Skövde...

Av thilde - 15 februari 2016 19:28

  Haii! Ghuuud! Det har varit en såå enormt rolig dag!!Imorse åkte jag och Alicia till Skövde. Vi shoppade, åt mat (själv åt jag några riktigt goda broccolibiffar, go veg!), shoppade lite till och tog lite fika på Espresso House. Sedan fick vi sk...

Av thilde - 14 februari 2016 20:25

Haii! Glad alla hjärtans dag!!~~Började dagen med en lite speciell frukost (som jag borde göra till en vana, för det var riktigt gott ^^) Sedan har jag läst lite samt tagit en promenad i det fina vinterlandskapet!Nu på kvällen bakade jag och Lucas ...

Av thilde - 13 februari 2016 15:41

Haii! Snön bara vräker ner här just nu. Tänk om julafton skulle sett ut såhär! Det är så vitt, fint och helt underbart! Försökte ta kort på det, men det blev inte ens i närheten utav hur det ser ut irl. Så det är kanske bättre att beskriva med ord?...


Haii~
Är en tjej i level 15. Intresserad av fashion, musik och japansk kultur. Hoppas du tycker min blogg är läsvärd ♥

Instagram: @KawaiiSpaceUnicorn

  

20 besvarade frågor

  

 

        

Strawberry On Top Of Cupcake

Skapa flashcards