MyかわいいLife

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2015

Alla fina färger ~

Av thilde - 19 oktober 2015 20:21


Haii!


Igår på morgonen/förmiddagen sprang jag en runda längs med kanalen. Hade först inte sådär jättelust att gå ut och springa, lite småkyligt och hade inte riktigt orken. Men vädret var helt underbart, så jag kunde ändå inte låta bli.  Hösten är en så underbart fin årstid, men det är tyvärr så lätt att man glömmer bort det. Bara tänker på kylan, blåsten och allt regn...

Under dagen var jag med Vilde, 'cause she's here now~~ Vi spelade piano, pratade, lyssnade på musik och sen så målade jag hennes naglar 


Idag har jag varit på Yoga och gick några kilometer med Pan. Nu sitter jag vid mitt skrivbord med en kopp te och en röra av keso, björnbär, kanel och kardemumma. Samt lite oregelbundna verb som det måste övas på. ^~^



OOTD~~


                     


Kanske inte ser sådär jättegott ut, men ghuuud vad vad det är det jo!!

     

 
 
Ingen bild

Ante

1 november 2015 00:31

Hej på dig :)

Du passar jättebra i den vita tröjan det ;) blev jättefint ;)

thilde

1 november 2015 15:27

Hej på dig med c:

Tack så jättemycket ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thilde - 19 februari 2016 14:38

  Haii!   Då har jag fixat en ny blogg! Skrivit ett litet inlägg där redan, så läs det för lite mer info ^^   Ny blogg! ...

Av thilde - 18 februari 2016 10:35


Haii!   I tisdags tog jag bussen in till Mariestad och gick till morfar. Vi bakade matbröd, fick lite tid över och gjorde kokostoppar och sedan så kom farfar dit, fikade och hämtade mig.Igår på eftermiddagen åkte jag, Filip och farfar till Skövde...

Av thilde - 15 februari 2016 19:28

  Haii! Ghuuud! Det har varit en såå enormt rolig dag!!Imorse åkte jag och Alicia till Skövde. Vi shoppade, åt mat (själv åt jag några riktigt goda broccolibiffar, go veg!), shoppade lite till och tog lite fika på Espresso House. Sedan fick vi sk...

Av thilde - 14 februari 2016 20:25

Haii! Glad alla hjärtans dag!!~~Började dagen med en lite speciell frukost (som jag borde göra till en vana, för det var riktigt gott ^^) Sedan har jag läst lite samt tagit en promenad i det fina vinterlandskapet!Nu på kvällen bakade jag och Lucas ...

Av thilde - 13 februari 2016 15:41

Haii! Snön bara vräker ner här just nu. Tänk om julafton skulle sett ut såhär! Det är så vitt, fint och helt underbart! Försökte ta kort på det, men det blev inte ens i närheten utav hur det ser ut irl. Så det är kanske bättre att beskriva med ord?...


Haii~
Är en tjej i level 15. Intresserad av fashion, musik och japansk kultur. Hoppas du tycker min blogg är läsvärd ♥

Instagram: @KawaiiSpaceUnicorn

  

20 besvarade frågor

  

 

        

Strawberry On Top Of Cupcake

Skapa flashcards