MyかわいいLife

Direktlänk till inlägg 10 juni 2014

Liseberg \\(^O^)//

Av thilde - 10 juni 2014 16:45

Igår åkte hela klassen på klassresa till Liseberg. Det jag jättekul, och jag önskar att jag kunde uppleva dagen en gång till!  


Jag åkte bl.a: Balder, Lisebergsbanan, Kanonen, Rabalder, Hissningen, Kållerado, Atmosfear och (ofc) Helix!

Åkte faktiskt inte mycke nu när jag tänker efter, men jag åkte några flera gånger om.  


Vet faktiskt inte vart jag ska börja, vad jag ska berätta om. Men det är väl lika bra att börja med resan upp. Då bussen stanna..
Vi var ca 5-10 minuter ifrån Liseberg då bussen stanna, kopplingen gick sönder.   Så vi fick gå sista biten, fast det var helt lugnt, det var ju inte så långt.
Och tack vare att bussen gick sönder åkte vi hem en halvtimme senare från Liseberg.   Dom hann inte laga den, så vi åkte med en annan buss hem. Och 30 minuter extra, inga problem!!


När vi kom till ingången fick vi vänta i ca 40 min eftersom Liseberg inte hade öppnat än, efter det fick vi åkpass och sen började det roliga.  
Orkar inte gå in i detalj på vad vi gjorde. Men har lite bilder istället!

 

Jag och Ebba 

    

 

Elin och Erika

 

Jag i Vildes coola solbrillor           

 

Kaffekoppen - DET VÄRSTA PÅ HELA LISEBERG!!!! (Sry för suddig bild)

 


 

Fish and chips (^.^)y

       

     

 

Kolla!!! Vi har tillräckligt långa ben för att vara Sailor Soldater i Sailor Moon. 

 

Eller nhej, nu är vi dvärjar.. ^~^

 

Här blir man förvirrad..

 

 

Jag och Vilde  

 

Min mat på vägen hem ^^

 

Vildes Sockervadd

 


Här har vi Putte "Pinku" Gris.

Jag hitta hen när jag och Vilde stod i kön till Kanonen. Shåå söt ^^  



Jag köpte även en ring, super söt. Och hon gjorde fel i kassan, så jag fick den 10 kronor billigare. Shhyyy.. Säg inget! ^^  

 

Såhär lite batteri hade min mobil när jag kom hem.. 

 

 

 

Okej, jag måste bara säga en sak till..

 

Helix.. Helix!! Det var den bästa bergochdalbana jag NÅGONSIN åkt!!!!! Så kul, så läskig så.. Aaahhh!!!!!

 

Jag trodde jag skulle dö.. Heh..   Det ända dåliga med den var att jag bara han åka den en gång. Åkte den så sent på dagen, så han bara med en gång.. Men får åka den mer nästa gång jag kommer till Liseberg!  

 

Kram!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thilde - 19 februari 2016 14:38

  Haii!   Då har jag fixat en ny blogg! Skrivit ett litet inlägg där redan, så läs det för lite mer info ^^   Ny blogg! ...

Av thilde - 18 februari 2016 10:35


Haii!   I tisdags tog jag bussen in till Mariestad och gick till morfar. Vi bakade matbröd, fick lite tid över och gjorde kokostoppar och sedan så kom farfar dit, fikade och hämtade mig.Igår på eftermiddagen åkte jag, Filip och farfar till Skövde...

Av thilde - 15 februari 2016 19:28

  Haii! Ghuuud! Det har varit en såå enormt rolig dag!!Imorse åkte jag och Alicia till Skövde. Vi shoppade, åt mat (själv åt jag några riktigt goda broccolibiffar, go veg!), shoppade lite till och tog lite fika på Espresso House. Sedan fick vi sk...

Av thilde - 14 februari 2016 20:25

Haii! Glad alla hjärtans dag!!~~Började dagen med en lite speciell frukost (som jag borde göra till en vana, för det var riktigt gott ^^) Sedan har jag läst lite samt tagit en promenad i det fina vinterlandskapet!Nu på kvällen bakade jag och Lucas ...

Av thilde - 13 februari 2016 15:41

Haii! Snön bara vräker ner här just nu. Tänk om julafton skulle sett ut såhär! Det är så vitt, fint och helt underbart! Försökte ta kort på det, men det blev inte ens i närheten utav hur det ser ut irl. Så det är kanske bättre att beskriva med ord?...


Haii~
Är en tjej i level 15. Intresserad av fashion, musik och japansk kultur. Hoppas du tycker min blogg är läsvärd ♥

Instagram: @KawaiiSpaceUnicorn

  

20 besvarade frågor

  

 

        

Strawberry On Top Of Cupcake

Skapa flashcards