MyかわいいLife

Direktlänk till inlägg 20 maj 2014

Supernöjd! \(^o^)/

Av thilde - 20 maj 2014 16:23

I början av dagen invigde vi en klocka som sattes upp på skolan. Tror att det var något med ett project 8:orna höll på med. Men iaf.. Den visar tiden, temperaturen och datumet. Rätt coolt. Heh..  

 

 

Min kompis hand, hon försöker förstöra bilden. Och hon lyckades.. -.-

 

 

Och så sprang vi vårjoggen idag i skolan. Hela skolan ska ut och springa en runda på strax över 3 km (tror jag).   Jag har inte så bra kondition och i år har jag inte tränat nästan något inför vårjoggen. Förra veckan när vi tränade sprang jag på 25 min, eftersom jag gick i stort sätt hela tiden. Hade så ont i mina vader. HAR ont i mina vader.   Antagligen pågrund av att jag går i Converse, platt sula och allt. 
Men idag, jag är så sjukt glad!! Så sjukt nöjd!! Jag kom på tiden 18.30!!!! Så bra har jag aldrig fåt innan. Mina vader gjorde ont, men jag kämpa vidare och åååh vad jag är glad!!!  


Efter vårjoggen gick jag, Frida och Vilde till ica och köpte bl.a loka. Den nya Loka Crush. Har inte smakat den och kände att det var på tiden!  

 

   


Nu ska jag plugga inför ett No prov vi ska ha nästa vecka.   Är faktiskt lite sur.. Vår lärare hade skrivit på SchoolSoft att vi hade prov om två veckor. Men idag visade det sig att det var fel och att provet är nästa vecka.  
Så jha.. Det är bara att sätta iång..  

 

 

 

Kram!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thilde - 19 februari 2016 14:38

  Haii!   Då har jag fixat en ny blogg! Skrivit ett litet inlägg där redan, så läs det för lite mer info ^^   Ny blogg! ...

Av thilde - 18 februari 2016 10:35


Haii!   I tisdags tog jag bussen in till Mariestad och gick till morfar. Vi bakade matbröd, fick lite tid över och gjorde kokostoppar och sedan så kom farfar dit, fikade och hämtade mig.Igår på eftermiddagen åkte jag, Filip och farfar till Skövde...

Av thilde - 15 februari 2016 19:28

  Haii! Ghuuud! Det har varit en såå enormt rolig dag!!Imorse åkte jag och Alicia till Skövde. Vi shoppade, åt mat (själv åt jag några riktigt goda broccolibiffar, go veg!), shoppade lite till och tog lite fika på Espresso House. Sedan fick vi sk...

Av thilde - 14 februari 2016 20:25

Haii! Glad alla hjärtans dag!!~~Började dagen med en lite speciell frukost (som jag borde göra till en vana, för det var riktigt gott ^^) Sedan har jag läst lite samt tagit en promenad i det fina vinterlandskapet!Nu på kvällen bakade jag och Lucas ...

Av thilde - 13 februari 2016 15:41

Haii! Snön bara vräker ner här just nu. Tänk om julafton skulle sett ut såhär! Det är så vitt, fint och helt underbart! Försökte ta kort på det, men det blev inte ens i närheten utav hur det ser ut irl. Så det är kanske bättre att beskriva med ord?...


Haii~
Är en tjej i level 15. Intresserad av fashion, musik och japansk kultur. Hoppas du tycker min blogg är läsvärd ♥

Instagram: @KawaiiSpaceUnicorn

  

20 besvarade frågor

  

 

        

Strawberry On Top Of Cupcake

Ovido - Quiz & Flashcards