MyかわいいLife

Direktlänk till inlägg 29 april 2014

Kommer inte på någon bra rubrik ^.^

Av thilde - 29 april 2014 15:28

På syslöjden började jag sy ihop min kjol. Längtar att ses hur resultatet blir när jag är klar   


Och min NO mapp är spårlöst försvunnen!!   Inte i skåpet, inte hemma och inte i NO salen. Får panik snart! Alla mina anteckningar ligger där i, och Fysik boken.  
Men nån stans måste den ju vara.. Men ingen vet vart.  



På lunchrasten gick jag och Vilde till konsum och köpte glass.  Nom nom.. Gott!


Men det bästa var nog ändå att vi sluta tidigare! Eller, alla som hade kör som elevens val fick sluta tidigare - av nån anledning jag inte har någon aning om..  


Och min pollenallergi har på något mystiskt sätt nästan försvunnit idag. Visst, jag har känt lite, men inte i närheten av tidigare dagar.   Det är läskigt! Jho, visst, det är shååå sjukt skönt! Men ändå lite läskigt..

 


Nu sitter jag och dricker 7up med smältna isbitar, som från början såg ut som legobitar, och stirrar på engelska läxan i hopp om att den ska göra sig själv.  


Och ikväll är det Öppet Hus och eftersom man då är i skolan på kvällstid får man en ledig dag sista skolveckan, då man inte behöver vara i skolan.   Det vill säga, om man är i skolan på Öppet Hus. Annars får man gå till skolan medans alla andra är hemma och latar sig   
Fast det känns ändå rätt bra: Gå till skolan ca. 3 timmar på kvällen och få en hel skoldags ledigt.   

 

 

No Make-Up

     

 


Kram!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thilde - 19 februari 2016 14:38

  Haii!   Då har jag fixat en ny blogg! Skrivit ett litet inlägg där redan, så läs det för lite mer info ^^   Ny blogg! ...

Av thilde - 18 februari 2016 10:35


Haii!   I tisdags tog jag bussen in till Mariestad och gick till morfar. Vi bakade matbröd, fick lite tid över och gjorde kokostoppar och sedan så kom farfar dit, fikade och hämtade mig.Igår på eftermiddagen åkte jag, Filip och farfar till Skövde...

Av thilde - 15 februari 2016 19:28

  Haii! Ghuuud! Det har varit en såå enormt rolig dag!!Imorse åkte jag och Alicia till Skövde. Vi shoppade, åt mat (själv åt jag några riktigt goda broccolibiffar, go veg!), shoppade lite till och tog lite fika på Espresso House. Sedan fick vi sk...

Av thilde - 14 februari 2016 20:25

Haii! Glad alla hjärtans dag!!~~Började dagen med en lite speciell frukost (som jag borde göra till en vana, för det var riktigt gott ^^) Sedan har jag läst lite samt tagit en promenad i det fina vinterlandskapet!Nu på kvällen bakade jag och Lucas ...

Av thilde - 13 februari 2016 15:41

Haii! Snön bara vräker ner här just nu. Tänk om julafton skulle sett ut såhär! Det är så vitt, fint och helt underbart! Försökte ta kort på det, men det blev inte ens i närheten utav hur det ser ut irl. Så det är kanske bättre att beskriva med ord?...


Haii~
Är en tjej i level 15. Intresserad av fashion, musik och japansk kultur. Hoppas du tycker min blogg är läsvärd ♥

Instagram: @KawaiiSpaceUnicorn

  

20 besvarade frågor

  

 

        

Strawberry On Top Of Cupcake

Ovido - Quiz & Flashcards