MyかわいいLife

Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

x.x

Av thilde - 25 februari 2014 16:55

Idag på sy slöjden gjorde jag klart min kudde och lagade mina vantar.  
Jag är klar med allt vi ska göra den här terminen (förutom ett protokoll). Så nästa gång får jag göra vad jag vill (fast jag måste göra ett protokoll först)!!
Jag läänktar!!  



Sen om vi hoppar till sista lektionen idag, som var elevens val - kör.
Jag säger bara en sak: Jag Blir Galen!!  
Egentligen vill jag och Vilde byta elevens val, men vi får inte. Fast musik läraren uppmanar oss till att byta om vi känner att vi inte vill vara med i kören. Och vi vill byta. Men vi kan inte, eller rättare sagt vi får inte.  
Shåå.. Jhha.. >_<
Men varför vill jag byta?
Jho.. Jag har inget emot att sjunga. Jag älskar att sjunga!
Men vi är (typ) tvingade till att sjunga i kyrkan på avslutningen. Och det är jag inte ett så stort fan av, eller vad man skulle kunna säga.   Det skulle kanske egentligen inte vara så farligt, men jha..


 

  

(Inget smink x.x)

 

Nu, just nu..  

Vill jag bara lägga mig på sängen, fortsätta på volym 11 av Sailor Moon, vräka i mig pocky och strunta i att komma till skolan imorgon.


Men..

Istället ska jag ta ur mina hörlurar, som jag har i öronen. Sätta datorn på viloläge och slå up Biologiboken och läsa igenom alla sidor som vi ska ha prov på imorgon.

Dör..  

 

Kram!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thilde - 19 februari 2016 14:38

  Haii!   Då har jag fixat en ny blogg! Skrivit ett litet inlägg där redan, så läs det för lite mer info ^^   Ny blogg! ...

Av thilde - 18 februari 2016 10:35


Haii!   I tisdags tog jag bussen in till Mariestad och gick till morfar. Vi bakade matbröd, fick lite tid över och gjorde kokostoppar och sedan så kom farfar dit, fikade och hämtade mig.Igår på eftermiddagen åkte jag, Filip och farfar till Skövde...

Av thilde - 15 februari 2016 19:28

  Haii! Ghuuud! Det har varit en såå enormt rolig dag!!Imorse åkte jag och Alicia till Skövde. Vi shoppade, åt mat (själv åt jag några riktigt goda broccolibiffar, go veg!), shoppade lite till och tog lite fika på Espresso House. Sedan fick vi sk...

Av thilde - 14 februari 2016 20:25

Haii! Glad alla hjärtans dag!!~~Började dagen med en lite speciell frukost (som jag borde göra till en vana, för det var riktigt gott ^^) Sedan har jag läst lite samt tagit en promenad i det fina vinterlandskapet!Nu på kvällen bakade jag och Lucas ...

Av thilde - 13 februari 2016 15:41

Haii! Snön bara vräker ner här just nu. Tänk om julafton skulle sett ut såhär! Det är så vitt, fint och helt underbart! Försökte ta kort på det, men det blev inte ens i närheten utav hur det ser ut irl. Så det är kanske bättre att beskriva med ord?...


Haii~
Är en tjej i level 15. Intresserad av fashion, musik och japansk kultur. Hoppas du tycker min blogg är läsvärd ♥

Instagram: @KawaiiSpaceUnicorn

  

20 besvarade frågor

  

 

        

Strawberry On Top Of Cupcake

Ovido - Quiz & Flashcards